среда, 20. март 2013.

Игра тражења


 Узраста: од 3 године
Време трајања: по жељи деце
Број играча: 4 и више
Потребно је пронаћи у чијим се рукама налази скривени предмет. Деца држе мало отворене скупљене шаке на коленима или на столу. Водитељ иде од једног до другог детета и неком неприметно стави у руке неки мањи предмет према садржају игре ( мало траве за краву, зрно кукуруза за коку и сл.). Једно дете у улози животиње ( има маску или играчку) иде од детета до детета и пита има ли оно то што се тражи. Служи се стиховима песме:

Иде крава, му-му-му, јели трава ту?
Молим зрно, ко-ко-да, хвала оном ко ми да!
Ја сам овца ме-ме-мее. Молим те, нахрани ме!
Мијау-мијау, драга секо, ко има за мене млеко?

Дете које тражи увек нађе, јер иде од једног до другог. Може се играти и тако да се стихови песме користи као бројалица, па се погледа у руке онога на кога дође задња реч. Важно је да се игра брзо одвија. Када пронађе задани предмет, дете које је тражило постаје водитељ игре, а онај код ког је нађен предмет у новом кругу преузима улогу животиње која тражи предмет.

Нема коментара:

Постави коментар

Предложите, критикујте, сваки коментај је важан...Хвала вам