недеља, 7. април 2013.

Кока и зрно пшенице

Мала црвена кока чепркала је по дворишту и нашла зрно пшенице.
- Гледајте, гледајте - викала је кока. - Нашла сам зрно пшенице. Ко ће га однети у млин? Можете направити колача.
- Ја не могу - каже миш.
- Ни ја - каже патка.
- Онда ћу га однети сама - рече црвена кока. Узме зрно пшенице и однесе га у млин.
- Ко ће брашно донети кући? - пита кока.
- Ја не - кажи миш.
- Ни ја - каже патка.
- Онда ћу га донети сама - каже кока.
- Ко ће би хтео тесто да умеси? - пита кока.
- Ја не - каже миш.
- Ни ја - каже патка.
- Онда ћу га умесити сама - каже кока.
- Ко ће испећи колач? - пита кока.
- Ја не - каже миш.
- Ни ја - каже патка.
- Онда ћу га испећи сама - каже кока.
- Ко ће колач јести? - пита кока.
- Ја - повика миш.
- И ја - каже патка.
- Нећете ви - рече кока - јешћу ћу га сама.

1 коментар:

Предложите, критикујте, сваки коментај је важан...Хвала вам