недеља, 13. октобар 2013.

Јеж од јесењег лишћа

Када је јесен то је савршено време да се прикупља жир, кестен, лишће, гранчице, и перја. Управо је то што смо радили ове недеље ... и ми смо прикупили низ ствари, укључујући пуно камења! Тако смо сакупили низ ствари уклјучујући и камење. Почео сам причу о томе шта животиње раде са стварима које су пали са дрвећа. Објаснио сам им да ће нешто послужити као храна за зиму, нешто послужи као грађевински материјал за гнезда и куће, а неки их користе за зимски сан.
 Објаснио сам да је то стање у које поједине животиње спавањем презиме, и ако то није стриктно добар опис, објаснићу им мало подробније. Упознао сам их са тим да је једна од животиња које спавају зимски сан - јеж.
Зато ћемо баш јежа израдити у овој ликовној техници.

Шта вам је потребно:
Папир,
оловке,
лишће,
лепак

1) сакупите јесење лишће, по могућству да је што равније,
2) Нацртајте грубу скицу јежа на папиру, довољно ће бити грубо (као што видите не мора да буде уметничко дело),
3) Лепком премаже се наличије листа, 
4) Било би згодно да се лепи од репа према глави, због естетског момента,
5 Дозволите ипак да деца експериментишу и сама ураде како желе, ипак је то њихов рад.
За крај мали савет: заштитите радну површину као и гардеробу деце, када се ствара велико уметничко дело неизбежан је лом.



Нема коментара:

Постави коментар

Предложите, критикујте, сваки коментај је важан...Хвала вам