недеља, 7. јул 2013.

Како направити сензорну таблу

Ако имате две табле од иверице биће довољне и сасвим добре за ова средства. За почетак погледајте да ли је равна, а шмирглом и обрусите грубе ивице са обе стране. Било би пожељно и да обојите даске.


Пре додавања ексерића, оловком сам обележио где ексерићи треба да иду. Мислио сам, да уз помоћ лењира ексериће поставим геометриски једнако, под правим углом. Потрудите се да буду под правим углом како би ексерићи и сама табла на крају изгледала лепше. Заиста сам покушао да то урадим помоћу лењира, али на крају, осим места где је требало да заковем ексерић нисам постигао ништа нарочито лењиром. Тако да све ипак зависи од ваше способности да процените и заковете ексерић вертикално што боље.
Још један интуитиван део за мене је био да се уверим да нисам ударио ексериће сувише близу, али сам ипак ставио ексериће  довољно далеко, а уједно и довољно дубоко, тако да су остали чврсто на месту. Водите рачуна да не пробијете таблу. На крају, имао сам неколико убадања који су ипак пробили таблу. Окренуо сам плочу и чекићем их назад вратио на другу страну, назад. 
Тада сам обојио таблу и ексериће све у беле. Хтео сам у бело тако да се шарене гумице током игре виде што лепше. Мој предлог је да обојите неком бојом за дрво и метал, али ексериће не бојите сувише много јер ће током игре почети да се боја скида.  

 

Собзиром да сам имао две табле, урадио сам тако да сам на једној уковао гушће ексериће, а у другој мало ређе. За крај сам набавио гумене траке или гумице. Ово остављам вама и вашем избору, само ћу напоменути да постоје гумице различитих дужина.

Нема коментара:

Постави коментар

Предложите, критикујте, сваки коментај је важан...Хвала вам