понедељак, 1. јул 2013.

Сладолед од пене

Ово је један од мојих омиљених уметничких активности за лето! Ја волим да гледам када се деца забављају док праве неред. Начин на који они раде своје уметнички рад даје васпитачима увид  каква су деца заиста. Приметио сам и да деца немају много активности у којима могу да раде са кремом. Ово је искуство које им даје прилику да осете нешто ново. Обожавао сам да гледам различите реакције након што су први пут осетили пену за бријање. Дакле, дакле направићемо наш сопствени надувани, пуфнасти сладолед.
Оно што сам урадио било је да све заштитимо и рекао деци да ћемо имати журку сладолед. Тада сам ставио крему за бријање и лепак у све чаше. Након што сам рекао деци да одаберу свој сладолед по укусу (тј. по боји). Розе је јагода, био је и црвена јабука, плави је боровница, зелен је киви, љубичаста и жута је манго и банана (може лимун). Како сам их прозивао свако је рекао свој укус и ја сам капао неколико капи боје у шољи са пеном и предао га њима (заједно са штапићем). Они су мешали и мешали и мешали. Коначно, дошло је време да га зграбе и својим рукама стави на папир.
За ову активност потребно је:
  • Крема за бријање  
  • Лепак  
  • Папир из блока или  хамер
  • Комади папира у браон боји
  • Шоља 
  • Шпатула штапић 
  • Крејони разних боја
  • Бели боја 
Корак 1: Пре него што почнете било шта, проверите да ли је спремна боја. Помешајте мало белог да пена постане кремасто бела. Такође, припремите папир за корнет. залепите браон папир на бели хамер или блок папир у облику корнета..  
Корак 2: Показати деци материјале. То је ново искуство за њих, и потребно је да их упутите шта би требало да раде.  За оне који могу било би боље да покажу деци.
Корак 3: Сипајте лепак. Не постоји баш тачан износ колико треба ставити. Скоро сам ставио исту количину лепка и креме за бријање.
Корак 4: Дајте деци да изаберете боју / укус.


Корак 5: Нека деца мешају пену, лепак и боју. Нека крему нанесу на папир. Заиста је занимљиво видети њихову реакцију.

Корак 7: Потребно је око 2-3 дана да се правилно осуши па и ако је примамљиво да дирају потребно је сачекати. Убадањем у крему видећете да ли је довољно суво и да ли се стврднуло. 


Напомена: Мешавина заиста изгледа као прави сладолед, тако да упозорите децу неколико пута да то није прави сладолед! А чак и после, обратите пажњу на њих. Рекао сам деци више од 5 пута да то није прави сладолед, али док сам се окрени једном детету друго је имало пуна уста сладоледа (креме).


Нема коментара:

Постави коментар

Предложите, критикујте, сваки коментај је важан...Хвала вам