субота, 15. фебруар 2014.

Шумска прича



Лица: ВЕВЕРИЦА, ЗЕЦ, ЛИСИЦА, ВУК, МЕДВЕД, ДЕДА МРАЗ
Место: Шума
Веверица: Јао, јао, морам да журим! Имам толико посла!
Зец: Ух,ух! Имаш посла? Сви ми имамо посла, а не само ти.
Лисица: Ох, ох, драги моји, и ви сте дошли! Баш лепо!
Веверица и зец углас: Чули смо на Шумској телевизији да све животиње треба да дођу на ову ливаду.
Медвед: Треба да кажемо шта желимо да нам Деда Мраз донесе.
Вук: Ау, аууу…Баш супер! Ево ја ћу први: Желим да добијем од Деда Мраза стадо дебелих оваца.
Медвед: А мени буре пуно меда.
Лисица: Е, баш ако треба рећи жељу, ја ћу бити скромна: десет дебелих гусака (о, већ ми цури вода на уста!)
Зец: Не могу да одлучим: купус или шаргарепа? Најбоље је џак купуса и џак шаргарепе.
Веверица: Желим корпу лешника али ону вееелику.
Вук: Шта се оно види у даљини? Да није Деда Мраз?!
Зец: Јој, јој јој! То су ловци с псима! Бежимо!
*    *    *
Стиже Деда Мраз:
Шта је ово? Нигде никога! Хоће да им испуним жеље, а онда их нема да приме поклоне.
Зар сам ја превалио толики пут са овим џаковима, корпама? Па, ово буре с медом! А овце и гуске?! Шта ће свет помислити о мени: иде деда и тера стадо оваца и јато гусака!
А тек деца?! А можда ме нису препознали или су дуго чекали па отишли, ко зна? Шта сад да радим? Да их чекам? Да ли ће доћи? Уморио сам се и ожеднео.
Одох у кафић да попијем чај са ледом и да се нађем са Новом годином, а ви децо, ако видите Лисицу, Зеца, Вука, Медведа и Веверицу, реците им да их поклони чекају. Важи?
Видосава Стојшин Нада

Нема коментара:

Постави коментар

Предложите, критикујте, сваки коментај је важан...Хвала вам