субота, 15. фебруар 2014.

Десет директорских заповести




1. Ја сам директор твој, и не признај никог другог у следећа два мандата осим мене!
2. Не уздај се у никакве форуме и комисије јер ти једино ја могу помоћи!
3. Не спомињи моје име, сем ако ме хвалиш!
4. Четири дана ради за себе, а пети за репрезентацију, моја путовања и дневнице.
5. Поштуј моје људе да ти добро буде и да останеш дуго миран и спокојан у предузећу.
6. Не убијај радни морал вреднима, јер они раде и за тебе и за мене!
7. Не чини прељубе у ООУР-у, тамо где сам ја већ бацио око!
8. Не кради, јер ниси на положају, заглавићеш за ситну ствар.
9. Не сведочи другом, ћути и кад мислиш да си у праву!
10. Не пожели туђе, боље радно место, јер ни за своје способан ниси!

Нема коментара:

Постави коментар

Предложите, критикујте, сваки коментај је важан...Хвала вам